Gott nytt år!

Gott nytt år till alla mina läsare!! Jag vill tacka för den här tiden på bloggen, för alla fina kommentarer och läsare! Det är jätteroligt att läsa era kommentarer, man blir så glad!

Så här lagom till nyår, så kände jag att det var dags att avsluta novellen, som jag skrivit 50 delar på.
Den slutade sorgligt, det gjorde den, men det blev ändå ett avslut, och jag ville få fram att de kommer i alla fall alltid att älska varandra.

Jag vill också säga till er att jag inte kommer att skriva en till novell. Jag känner helt enkelt att det räcker med en.

Men tack för alla underbara kommentarer och tack till alla som läst bloggen!

Tusen tack, och ha ett underbart 2011 !:)


Ps. det skulle vara supperroligt om ni kommenterar vad ni tyckte om novellen, bästa delen, roliga saker, eller bara säger hej då, hihi :) Puss och Kram på Er! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeej snälla fortsätt med nya noveller :(:(

2011-01-01 @ 14:59:09
Postat av: jovana

WTF !?

ska du inte fortsätta? :(

jag har läst på denna bloggen sedan du länkade att du hade börjat med en novell blogg på min novell blogg (www.justindrewbeebs.blogg.se) och det var länge sedan, snäälllllaaaa skriv en till novell :O älskar dina <3

jag kan länka din blogg på min blogg om du vill ha mer läsare? säg bara till, adda mig på msn ellr ngt, [email protected]



love jovana

2011-01-01 @ 15:56:01
URL: http://jovanapavlov.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var verkligen kul att läsa :D du är så duktig även om det sluta sorligt så var det ett bra slut och att du inte drog ut på den så att den bara blev lång tråkigt (Y)

2011-01-01 @ 17:59:08
Postat av: Erica

Nej, vad tråkigt att du inte kommer skriva någon mer novell! Du är verkligen jätte bra! Du får det att kännas så äkta när man läser det.



Den bästa delen var nog ändå den sista, del 50. När jag läste den kännde jag bara hur tårarna rann, och när man känner någonting när man läser betyder ju det att det är bra.



Aja ännu en gång, skit bra novell!



Jag har läst många olika Justin noveller men det här är helt klart den bäst :)

Synd att du inte tänker fortsätta att skriva bara, jag vet att många skulle uppskatta det :P



Hejdå :D



2011-01-01 @ 18:41:40
URL: http://linneaoherica.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Synd att du slutar :( du var verkligen min favorit bland Justin Bieber novell bloggarna, men förspr ändå att det nåste ta tid att skriva varje del.

KRam

2011-01-01 @ 20:23:41
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Tora<3

jätte synd att du slutar för den va verkligen jätte bra. Den bästa va den sista jag börja till och med gråta=)

2011-01-01 @ 21:56:57
Postat av: Miranda Ericsson

GOTT NYTT ÅR I EFTERSKOTT!!!! Kom ihåg mitt förslag!!

2011-01-02 @ 05:45:14
Postat av: Hannah <3

neeeeeeeej snälla skriv en till novell... älskar den hära bloggen btw

2011-01-02 @ 19:23:00
Postat av: Julia

Tack för en super, duper ultra bra novell :)

Den här bloggen har jag följt dagligen (när jag varit hemma och haft tid då ;) ) och det är synd att det inte kommer någon mer novell , men ha ett jätte bra 2011 :)

2011-01-04 @ 12:43:42
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Miranda Ericsson

Hej! jag älskar din novell och snälla kan du skriva en till (om du vill och årkar)!?! Om du gör en till tycker jag att den ska sluta lite lyckligare!:D



Bästa delen: del 40 när dem åkte upp i Eiffeltornet och Justin sjöng One less lonely!

roliga saker: När Justin hällde salt i glassen! :D

2011-01-04 @ 16:06:32
Postat av: Julia

Jag går fortfarande in på bloggen av en ren vana och varje gång hoppas jag på att du har skrivit en del , men om du vill och orkar så får du gärna skriva en till novell för du skriver så himla bra ! ;)

2011-01-05 @ 12:15:01
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aso shit vissa är verkligen desperata jävlar!! -.-

2011-01-08 @ 13:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0