Chelseas Första Kärlek, del 37

Det kom ut en vakt tillsammans med Pattie.
“What has happened here?” frågade han.
“I have a Pierce of glass in my foot,” sa jag. Jag kände knappt någon smärta, den var som bortdomnad.
“Let’s take a look,” sa han, “Can you stand up?”
“I guess so,” sa jag och ställde mig upp och stödde mig på det andra benet.
“Chelsea, don’t,” sa Justin, “I’ll carry you.”
“Nah, you don’t have to,” sa jag.
“It’s okay, you’re not heavy, I’ll do it,” envisades han. Han ställde sig framför mig och böjde på sig, jag hoppade upp på hans rygg.
Han följde efter vakten i något slags personalrum och han släppte ner min i en soffa.
“Let’s take a look then,” sa vakten.
Jag nickade.
“I’ll have to take this out now,” sa han och plockade fram en pincett.
Jag nickade igen, och Justin höll min hand.
Jag kände hur det smärtade i foten, jag höll Justins hand hårt.
“It’s okay Chelsea, just breathe,” sa han.
“Are you okay honey?” frågade Pattie.
Jag nickade bara.
Efter en halv minut var han klar.
“So that’s it, I’ll just put som bandage around it now,” sa Vakten.
Jag andades ut, “great.”
Han satt på ett plåster och lite bandage runt om.
“Come here,” sa Justin, och jag hoppade upp på hans rygg.
“Thank you so much!” sa jag till vakten innan vi gick.
“No problem,” svarade han.

Justin släppte av mig vid dörren till limon, och jag satt mig i ett säte.
“That’s what I call good luck!” sa jag.
“Yeah, right,” sa Justin och skrattade.
“But I’m lucky that I’ve got you,” sa jag och log.
“Love you,” sa Justin.
“Love you too.”

10 minuter senare var vi framme vid hotellet. Vi gick in, eller snarare haltade in.
Vi kramade Scooter och Pattie, och gick till vårt rum. Jag och Justin delade rum, som tur var, jag hade inte velat bo själv.
“Come here,” sa Justin när han lagt sig på sängen.
Jag haltade mig till sängen och la mig bredvid honom, “I’m so proud of you Justin, you won four awards!”
“Thanks, I’m so happy,” sa han och log.
Vi låg och mös en stund, innan jag kände att jag behövde lätta mitt hjärta lite, “Justin?”
“Yeah?”
“I saw you hugging Jasmine, I know you’re just friends, but, do you have any other feelings for her?” frågade jag.
“No, Chelsea, I’ve never had any other feelings for her, and I never will, we’re just friends, I promise,” sa han.
Jag kröp närmre Justin och kramade honom, “Thank you.”

Jag måste ha somnat när jag låg där, för när jag tittade upp var inte Justin där.
Jag satte mig upp med ett ryck, “Justin?”
Inget svar.
“Justin?” frågade jag igen. Vart var han?
Jag gick mot badrummet, det var låst, så han var antagligen där.
Jag knackade på, “Justin, are you there?”
“Yeah, just wait,” hörde jag inifrån badrummet.
Jag väntade en minut, och han öppnade dörren, där såg jag ett badkar fullt med skum, och massor av värmeljus på badkarskanterna. Det doftade jordgubb.
“Let’s take a bath,” sa Justin och tog min hand, han snurrade mig mot honom, och kysste mig mjukt.
“Yeah, let’s,” sa jag.
Han hade tagit fram min bikini, jag tog på mig den, och Justin hade badbyxor. Vi hade ju trots allt inte gjort något ‘förbjudet’ än.
Vi satt oss i badet, jag hade min onda fot över badkarskanten så den inte skulle bli blöt.
“So, what do you wanna do tomorrow?” frågade han.
“I have no idea, you deside,” sa jag och log.
“Alright, let’s just see the city then,” sa han.
Jag nickade.
“We’re going somewhere else the day after tomorrow,” sa han och log brett.
“Really? Where?” frågade jag.
“The city of love…”

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej! Jag har nyss börjat med en Justin Bieber novell, läs gärna och kommentera vad du tycker :) Tack på förhand men ursäkta om du inte gillar såna här kommentarer!

2010-12-01 @ 14:37:32
URL: http://justinbstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKIT BRA

meer nuuuuu ? :D

2010-12-01 @ 15:42:55
Postat av: evelina

ge mig 38 ! och det fort! <3

2010-12-01 @ 17:40:41
URL: http://eeveelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0