Chelseas Första Kärlek, del 33

Det kom en blank, svart limousine körandes mot oss där vi stod och pratade utanför hotellet.
Den svängde in och stannade framför oss.
“Wow,” sa jag för mig själv.
“Hey, Chels, this is our ride,” sa Justin och drog med mig in i limon.
Jag satt mig i den superlyxiga bilen, rädd för att smutsa ner något.
“Is this your first time in a limo?” frågade Scooter mig.
“Yes…” sa jag och tittade runt i bilen.
“Cool, want something to drink?” frågade han.
“Yes, please,” sa jag och log.
Han tog fram 4 st Coca Cola till oss.
“For Justin, we wish you all luck tonight, boy!” sa Scooter, och vi skålade.
“Cheers,” sa jag, och log.

Vi kom fram till stället vi skulle till.
“So, Chelsea, now we will go out to the red carpet,” sa Justin.
Jag nickade.
“I will oficially show the world that you’re my girlfriend, and it might be a little hysterical, okay?”
“Yeah, I understand,” sa jag.
“But just smile, just be happy and enjoy it all,” sa han och gav mig en puss på kinden och tog min hand, “are you ready?”
“Yes, I am,” sa jag och log.
Han stannade upp innan han öppnade dörren, “and don’t answer any questions you don’t want to answer, just say pass or sameting.”
“Yeah,” sa jag och vi gick ut.
När folk såg att Justin kom ut ur limon började alla tjejer skrika, Pattie och Scooter åkte vidare i limousinen, så det var bara jag och Justin som gick ut.
Det såg ut precis som det hade sett ut på tv på MTV Video Music Awards, t.ex.
Det var kravallstängsel runt den röda mattan, och massa fotografer. Det stod American Music Awards på stora skyltar överallt.

Justin tog handen om min midja, och vi gick mot den röda mattan.
Vi blev stoppade varannan meter av massa fotografer som tog bilder och frågade massa frågor.
“Justin! Are you dating?” frågade en.
“Yes, Chelsea is my girlfriend,” sa han och log stolt.
Jag började rodna som en galning, och såg antagligen inte fullt normal ut på alla kort som knäpptes.
Vi posade på röda mattan en stund, och svarade på lite frågor.
“Chelsea!? How did you guys meet?” frågade en journalist och tryckte fram en stor mic framför mig.
“At a concert,” sa jag och log.
“Were you his OLLG?” frågade han.
“No, I wasn’t,” svarade jag hemlighetsfullt och vi gick vidare.

Vi gick in till själva arenan, som också var utomhus, och hittade våra platser, det var ungefär 30 minuter kvar till galan skulle börja.
Jag såg Justin ställa sig upp, “Hey man!” sa han och kramade någon mörkhyad kille, när de släppte varandra såg jag vem det var.
Det var Usher!
“This is my girlfriend, Chelsea,” sa Justin och presenterade mig för Usher.
“Hi, I’m Usher Raymond,” sa han och skakade hand med mig och log.
“I’m Chelsea,” sa jag. Jag var totalt uppspelt över att ha träffat Usher.
Han satt sig ner på sin stol, bakom oss, Scooter och Pattie kom och satt sig bredvid oss, och jag fick träffa flera andra kändisar också, jag svävade på moln.

Galan började med att Rihanna upträdde, hon började med ‘Love the way you lie part ||’ och fortsatte sedan med ‘Rude boy’. Hon var väldigt utmanande klädd, och dansade på ett sätt som helt klart uppfattades som sexigt.
Justin satt och tittade på henne med stora ögon, jag visste att han tyckte att hon var het, jag harklade mig lite för att få hans uppmärksamhet.
“I’m sorry Chelsea, I promise that you’re hotter,” sa han och flinade.
“Haha, it’s okay, I understand you…” sa jag.
Han gav mig en puss på kinden och la armen om mina axlar.
Jag var säker på att han var ärlig.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Awwwww vad gulligt :D

Mer ikväll :D`?

2010-11-28 @ 20:01:03
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Tora<3

jätte bra snälla en till??!!<3

2010-11-28 @ 20:40:52
Postat av: evelina

snälla, mer! :D:D besök bloggen också ;)

2010-11-28 @ 21:24:36
URL: http://eeveelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0