Chelseas Första Kärlek, del 32

Vi satt i väntrummet på sjukhuset, vi hade väntat i ungefär en halvtimme, men nu kom en doktor mot oss.
“Chelsea?” frågade han.
“Yes.”
“You can come with me,” sa han och vände sig.
“Can I come with you?” frågade Justin.
“Yes, ofcourse,” svarade doktorn.
Vi satt oss i ett rum, runt ett bord, och doktorn tog fram ett anteckningsblock.
“So, I’ve heard that you have passed out a couple of times, and that you’ve been very sick lately,” sa han.
Jag nickade.
“And you’ve lost weight,” tillade han.
Jag nickade igen.

Han fortsatte fråga frågor, och han undersökte mig, sen satte vi oss vid bordet igen.
“So, what do you think doctor?” frågade Justin.
“Well, I think that your faints could have been caused by your weight loss,” sa doktorn.
Jag tittade ner i bordet.
“Alright, so we’ll have to work on that,” sa Justin.
“Yes, you will also be given some vitamines, and then you will have to eat more,” sa doktorn till mig.
Han fortsatte prata om vad jag skulle tänka på, hur Justin kunde hjälpa till osv.

Efter en timme var vi på väg tillbaka till hotellet.
“Anyone wants ice cream?” frågade Scooter.
“Yeah,” sa jag.
Justin nickade, “I do!”
Vi stannade till vid en McDonalds drive in, “Okay, what do you guys want?” frågade Scooter.
“A chocolate sundai, meybe,” sa jag.
“Yeah, me too,” sa Justin.
Vi kom fram till luckan, “Three chocolate sundai’s please,” sa Scooter.
Vi fick våra glassar och åkte till hotellet, jag och Justin gick upp till vårat rum, jag la mig på sängen.
“I’m so tired,” sa jag och gäspade.
Justin skrattade lite, “Yeah, me too, it’s been a pretty intense day.”
Jag stängde ögonen, jag somnade.

“Hey, Chelsea,” hörde jag Justin säga, “it’s dinner time.”
Jag öppnade ögonen, “I’m sorry,” sa jag och log.
“It’s okay,” sa han och log tillbaka.
Jag borstade igenom håret, och vi gick ner och mötte Pattie och Scooter, och gick ut ur byggnaden.
“So we’ll go to that restaurant over there,” sa Pattie och pekade över gatan.
“That sounds good,” sa jag.

Vi fick ett avskiljt bord, och satt och åt och pratade i någon timme.
“I guess we have to get going soon, right?” sa Justin.
“Yes, we should,” sa Scooter.
“Can we have the bill please?” frågade Pattie.
Vi betalade och gick ut från restaurangen.
“So, when are we leaving?” frågade jag och log.
“In one hour maybe, do you feel stroing enough to go?” frågade han.
“Yes, I do,” sa jag och flinade.
“Great!” sa han och la armen om mig.

När vi kommit till vårt rum öppnade jag min väska.
“Justin, what are you wearing?” frågade jag.
“Ryan will get me my clothes soon, so I don’t know yet, why?” sa han.
“Okay, cool, nah I was just curious,” sa jag.
Justin log.
Jag tog upp min plattång och necessär ur väskan och gick in på toan. Jag sminkade mig, inte så mycket, men med lite glitter på ögonen och så. Jag plattade mitt hår noga, så det låg spikrakt, och sneluggen var perfekt, jag sprayade glitterspray i håret. Jag var riktigt nöjd över min look nu, jag borstade tänderna och sen gick jag ut för att ta fram min klänning.
När jag kom ut stod Justin där, ombytt till svarta byxor och skinnjacka, han var otroligt snygg.
“Wow,” sa jag reflexmässigt när jag såg honom.
“What?” frågade han och skrattade.
“You look hot,” sa jag och log, och gick fram till honom.
“Not compared to you,” sa han och kysste mig.
“I have to get dressed now,” sa jag och tog min klänning, strumpbyxor och underkläder och gick in i badrummet igen, den här gången låste jag dörren efter mig.
Jag bytte om till mina favorit underkläder, i svart spets, satt på mig ett par svarta nylonstrumpbyxor, och tog på mig min klänning. Den var i svart sammet, axelbandslös och tight upptill, medan den svängde ut från midjan, den slutade strax över mina knän.
Jag gick ut till Justin.

“Can I wear this?” frågade jag.
Justin bara stirrade, “You look amazing Chelsea, you look so beautiful,” sa han sen.
“Thank you,” sa jag och rådnade.
“Let’s go then,” sa Justin och vi gick mot dörren.
Jag tog på mig ett par svarta pumps med ganska hög klack, men jag var fortfarande kortare än Justin.
Han la armen om min midja, och vi gick ut till receptionen.
“Are you kidding me?” utbrast Pattie när hon såg oss, “you look great, both of you!”
“Thanks mum,” sa Justin. Jag log.
“Chelsea, you are so pretty,” sa hon sedan och gav mig en kram.
“Same to you Pattie,” sa jag och kramade tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaasbra , mer :)

2010-11-26 @ 21:27:28
Postat av: mAJA

mer!

2010-11-27 @ 13:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0