Chelseas Första Kärlek, del 31

Justin reste sig ur sin stol och gick fram till en flygvärdinna och sa något, jag skämdes som en galning. Tur för mig att jag inte hade vita byxor på mig…
Flygvärdinnan nickade åt Justin och kom fram till mig.
“Hej, behöver du tjejgrejer?” frågade hon tyst och log.
Jag nickade. Hon klappade mig på axeln och gick iväg, en minut senare kom hon tillbaka och gav mig en ask.
“Tack så mycket,” sa jag och smet iväg till toaletten.

När jag kom ut igen satt Justin i sin stol och bläddrade i en tidning.
Jag blev röd i ansiktet när han såg att jag kom.
“Hi, you solve it?” frågade han.
“Yeah,” sa jag och såg ut som en tomat i ansiktet.
“It’s okay Chelsea, you don’t have to be embarrased,” sa han.
“But I am, that was like the most embarrasing thing that has ever happened,” sa jag och skrattade lite.
“You should get over it, don’t be ashamed, okay?” sa han och log.
Jag nickade.
“Come here,” sa han och klappade med händerna i sitt knä.
Jag satt mig i hans knä, han drog mitt ansikte närmre hans, och kysste mig.
“How do you feel?” frågade han.
“Better,” svarade jag, “are we there yet?”
“We will probably land in about 30 minutes or so,” sa han och kysste mig igen.
Jag besvarade villigt kyssen.

Skylten med säkerhetsbältet sattes på, och de ropade ut att vi snart skulle landa. Jag satt mig i min stol och höll Justins hand.
“It’s over soon, okay?” sa han.
Jag nickade.

Landningen gick förvånansvärt bra, och vi var nu på väg ut för att hämta våra väskor.
“Here you are,” sa Justin och räckte mig min väska.
“Thanks,” sa jag och tog emot den.
Vi tog en taxi till hotellet vi skulle till, när vi kom fram väntade Pattie och Scooter på oss i entrén.
Justin sprang fram till Pattie och kramade om henne, “Hi mum, I’ve missed you,” sa han, och de kramades länge.
“I’ve missed you too Justin,” sa hon.
Jag gick fram till Scooter.
“Hey girl,” sa han och kramade mig.
“Hi, I’ve missed you guys,” sa jag.
“We’ve missed you too, hope you’re feeling better,” sa han.
Jag nickade.
Jag gick till Pattie, hon omfamnade mig i en stor kram, en sån som bara mammor kan ge en.
“Chelsea honey, we’ve been so worried about you,” sa hon.
“And I’ve missed you,” sa jag.
Hon släppte mig och höll händerna på mina armar, “sweetie, you’ve lost weight,” sa hon sedan.
“Yeah, I guess so,” sa jag och tittade ner i marken.
“That’s not good for you Chelsea,” sa hon allvarligt till mig.
“No, I know,” sa jag.
“We’ll work on it, you have to gain some,” sa hon.
Jag nickade.

Justin kom fram till mig och la armen om mina axlar, “Wanna go to our room before we have to leave again?” frågade han.
“Sure,” svarade jag.
“Where are you going?” frågade Pattie.
“To the doctor,” sa Justin, “Chelsea hasn’t been alright lately.”
“Is there something else, besides the weight loss?” frågade hon oroligt.
“She has passed out about four times, and been sick too many times,” sa Justin, “I wanted her to check it, so we can be calm.”
“I’ll drive you,” sa Scooter.
“That would be great,” sa jag.

Kommentarer
Postat av: evelina

skit bra! du skriver bäst asså! :D<3

2010-11-24 @ 21:01:44
Postat av: Anonym

snäääällla snällaaa! jag ber dig! en till ikv!!! :D<3

2010-11-24 @ 21:25:57
Postat av: Jasmine

Du är så sjukt bra ! Har säkert redan sagt det flera gånger men ändå :D

2010-11-24 @ 22:04:05
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: ferial

snällla en till ! förbra <3

2010-11-24 @ 22:11:57
URL: http://frexi.blogg.se/
Postat av: BIEBER NOVELL!

www.justindrewbiebernoveller.blogg.se ,

KOMMENTERA VAD NI TYCKER! :D

2010-11-25 @ 10:35:39
Postat av: Anonym

snääällaaa en till idag :)

2010-11-26 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0