Chelseas Första Kärlek, del 2

Jag loggade in på Twitter och såg att jag gått från typ 3 followers till 754! Mitt hjärta började slå och jag kunde inte fatta det. Jag klickade på en knapp där det stod ‘mentions’ , och där fanns meddelanden som t.ex. “Please tell Justin to follow me” eller “Ur so lucky, please follow me”.
Jag förstod inte vad alla snackade om, förrän jag gick in på Justins Twittersida och läste det senaste han skrivit. Hans senaste tweet var : RT @chelseabieber: @justinbieber Ur so amazing! -- Thanks beautiful ;)

OMB HAN SVARADE MIG!!!!!!!! HAN SKREV THANKS BEAUTIFUL !!!!!!!!!
Mitt hjärta slog som aldrig förr och jag kunde inte sluta le. Jag sket i alla läxor och kollade bara Twitter i flera timmar, Justin hade svarat mig, han följde mig, han hade märkt mig. Han märkte mitt allra första tweet.
Jag skrev ett privat meddelande till honom, och skrev: U will probably not see this, but thank u so much for noticing me, u made my day and I love u!
Två minuter senare såg jag att jag hade fått tre nya meddelanden, två var från någon som ville att jag skulle säga till Justin att följa de, och det sista var från JUSTIN!!!!!! Jag kan inte fatta att han svarar mig, IGEN. Han skrev: Ofcourse I see u;) I can see ur from Sweden, I hope to see u there next year! Love u too.

Okej, nu kunde jag knappt andas, jag var seriöst i chock! Han kommer till Sverige! Han hoppas han ser mig där! Han skrev Love u too!
Jag kände mig så otroligt lycklig just nu.
Jag svarade på hans meddelande, men jag var ju säker på att han inte skulle svara igen, men jag vill ju ändå visa att jag läst det.
Jag skrev: U will definately see me there! I cant wait (:

När mamma och pappa kom hem bara skrek jag att Justin hade skrivit till mig och att han kommer till Sverige nästa år. De blev såklart glada för min skull men de förstod inte varför jag var så besatt, haha…



En månad senare var min födelsedag, den 22a november. Jag fyllde 15 år, och min högsta önskan var att få VIP biljetter till Justins konsert på Hovet den 29e februari, men de kostade nästa 3000 kr så jag förväntade mig inget… Men samtidigt kändes det som ett tecken eftersom de hade släppts dagen innan min födelsedag…

Hela släkten kom hem till oss och åt tårta, nu var det dags att öppna presenter!
“Öppna min och pappas sist.” sa mamma.
“Haha okej,” svarade jag, “då tar jag den här, Grattis Chelsea önskar mormor och morfar”
Jag öppnade paketet och där låg ett par lila Converse! Jag blev superglad och tackade jättemycket. Efter ett tag var jag klar med alla utom mammas och pappas.
Mamma sträckte över ett kuvert till mig och sa “öppna det nu, hoppas du blir lika glad som vi tror du blir.”
Jag öppnade kuvertet…

Kommentarer
Postat av: Emma

och det var ????? :) <3333

2010-11-08 @ 01:54:56
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: tessan

jag fattar inte riktigt. Först hette hon väl chelsea och nu heter hon josphine helt plötsligt? :)

2010-11-11 @ 20:13:58
URL: http://teresehhellquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0