Chelseas Första Kärlek, del 13

Vi tog på oss jackorna och gick ut, det snöade igen. Jag tog på mig mina tumvantar som jag som tur var hade med mig i väskan.
“It’s cold, I hate winter,” sa jag och tittade på Justin som log.
“Yeah, well I like winter, and this is not winter compared to Canada, haha,” sa han och tog min hand.
Vi gick längs med gatan i några minuter utan att säga något, det behövdes inte, det var perfekt ändå.
“Would you like to do something?” frågade han plötsligt.
“Yeah, sure, like what?” svarade jag och log, jag skulle kunna vara med honom i evigheter.
“I don’t know, maybe go to a movie, bowl or something, what is there do here?” han tittade runt på gatorna.
“Not much really, but there’s like three cinemas, and a bowling hall, and that’s about it.”
“So… Wanna see a movie then?” frågade han och såg förväntansfull ut.
“Yes, what movie?” jag funderade på vad som fanns.
“We can go to the cinema, and just take anything available, is that cool?”
“Sounds great, the cinema is this way,” sa jag och pekade mot en gata.
“Great.”
Det var knappt några människor på gatorna, ingen ville väl gå ut i det här vädret, men jag såg ett stort tjejgäng som gick mot oss.

“OH MY BIEBER!” skrek en av de.
“Det är Justin Bieber, är det inte?!?!” ropade en annan.
Justin log lite och kollade på mig, “well, I’m surprised that we have been alone for this long, haha.”
“Yeah, should I like go another way? Maybe it’s not that good if so many people see us together and starts to make rumors…” sa jag lite sorgset.
“No, what are you saying, you are with me tonight, you’re not going anywhere,” försäkrade han mig om. Nu var tjejerna framme vid oss, de var säkert 10 stycken.
“Hi Justin we love you!” skrek alla från olika håll.
“Could you sign my phone?” sa en av tjejerna och tog fram en vit Iphone.
“Yeah sure, thanks for your support girls,” svarade han och skrev några autografer och var med på kort med de.
“Va Chelsea? Är det du?!” frågade en av tjejerna mig, jag kände igen henne, hon gick på min skola, men vi pratade inte.
“Emm, jaa,” svarade jag och fnissade.
“Va!? HUR!?” flämtade hon.
“Eeh, asså jag var på konserten i veckan, och blev skadad, så fick komma backstage, och där träffades vi…” sa jag och kunde inte sluta le.
“Skojar du!? Är ni typ ihop eller VAD?!” frågade hon chockat.
“Haha neej, men vi har hängt ihop lite, vi har väl blivit kompisar typ…” svarade jag.
“Shit pommes, gud vad coolt! Hur är han?” frågade hon. Justin stod och posade på fler bilder.
“Han är supersnäll, precis som jag drömt om,” sa jag och log drömmande.
“Lyckost dig, jag vet inte vad jag ska säga, det är bara hur coolt som helst!”
“Hey should we go?” kom Justin och frågade mig.
“Yes, ofcourse,” svarade jag, “ha det bra, vi ses väl i skolan antar jag, haha,” sa jag till tjejen, jag visste inte ens vad hon hette..
“Ja du med! Thank you so much for taking your time Justin! I love you!” sa hon till Justin.
“Thank you, love yall too, bye girls!”
Vi fortsatte gå mot bion, jag skrattade för mig själv.
“What’s so funny?” frågade Justin och flinade.
“Nothing, it was just a girl from my school, we have never talked, but she was like so amazed that I was here with you…” svarade jag och log.
“Haha, alright.”
När vi kom in till bion kollade vi på tv-apparaterna där det stod vilka filmer som skulle gå nu. Jag hade ingen aning om vad jag ville se. Justin drog med mig till kassan.
“Hi, do you speek english?” frågade han kassörskan. Hon fick stora ögon när hon uppenbarligen såg att det var Justin Bieber.
“Yes, yes ofcourse,” fick hon fram.
Han log, “Well, we would like to see any movie that’s available as soon as possible.”
“Yes, the next movie is ‘The Last Song’,” sa hon.
“Have you seen that one?” frågade Justin mig.
“No, I haven’t, what about you?” frågade jag tillbaka.
“No, should we see it?”
“Sounds good,” sa jag och nickade.
“Then we will take that one,” sa Justin till kassörskan och tog fram plånboken.
“Great,” sa hon, “180 kronor please.”
“Justin, you shouldn’t pay for this too,” sa jag till honom.
“I want to pay, please?” sa han och skrattade, han gav pengarna till henne.
“Thank you, here are your tickets,” sa hon och gav honom två biljetter, “You are Justin Bieber, right?” sa hon innan vi hade hunnit gå.
“Yes, I am,” sa han och log.
“Would you mind signing this, or take a photo with me?” sa hon och log förväntansfullt och visade upp sin telefon.
“I can do both,” svarade han och tog fram en penna ur fickan och skrev sin autograf på hennes telefon.
“Could you take a picture of us Chels?” frågade han och log mot mig.
“Yes, sure,” jag tog hennes kamera och tog tre foton, så att något skulle bli perfekt.
“Här har du,” sa jag och gav kameran till henne.
“Tack så hemskt mycket, ha en bra kväll!” sa hon, “and thaks Justin, I love your music.”
“Thank you very much,” sa han och vi gick upp mot kiosken.

Jag tittade på vad som fanns, och bestämde mig för att ta en Gott och Blandat påse, och en Vitamin Water.
“Do you want something?” frågade jag.
“Yes, ofcourse, but I don’t really know what all this Swedish things are, haha,” sa han.
“Well, you like those sour patch kids, right?” frågade jag.
“Yes! Love them,” svarade han och flinade.
“This one is only sour things,” sa jag och tog upp en Gott och Blandat Surt.
“Alright, I’ll take one of those, is there any other sour things?” frågade han förväntansfullt.
“Yeah, I guess this and this are sour too, atleast its written on the bag,” sa jag och pekade på två andra påsar.
“Great,” sa han och tog de två också, “And a Vitamin Water.”
Vi gick fram till kassan, och la våra saker där. Justin började ta fram sin plånbok.
“Det är jag som betalar,” sa jag till kassörskan och småskrattade lite.
“Okej, det blir 120 kronor,” sa hon.
Jag tog snabbt upp exakt 120 kronor och gav de till henne.
“That wasn’t necessary,” sa han till mig.
“I wanted to pay that,” svarade jag och log brett.
“Well, thanks then.”

Kommentarer
Postat av: Emma

as bra !! meer !! :D <3

2010-11-10 @ 15:43:04
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Clara

aaaw vad söt han är mot henne! Skriv mer:D

2010-11-10 @ 16:18:55
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jättebra :D

2010-11-10 @ 18:37:50
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Julia

s-s-s-superbra (yy'

längtar tills nästa del kommer ;pp

2010-11-10 @ 20:59:27
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0