ang. uppdatering...

Jag vill bara att ni kommer ihåg en sak: Jag skriver ensam.
Jag är den enda som skriver på bloggen, jag kan alltså inte lägga ut delar så otroligt ofta. Jag går i nian, har mycket prov, läxor och även gymnasievalet, vilket tar ganska mycket tid. Och inte minst så vill jag ha tid för andra saker, som vänner, familj, träning osv...
Så jag hoppas att ni förstår varför jag inte kan uppdatera så ofta som ni kanske vill... Och att den senaste delen var kort, jo jag vet, men klockan är snart 1 på en lördagskväll, men jag tog mig iaf tid till att skriva över huvud taget...
KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

hah det är okej men när du skriver så grymma delar vill man bara läsa mer , det är ett beroende ;D

2010-11-21 @ 01:18:58
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Liann

Håller me Emma. Du skriver så jävla bra så man bara vill ha mer! Det är därför!! Du gör ett grymt jobb även om du är själv!:) Haha skulle inte ha nått emot o jobba me dig precis... :) men det finns bloggar som uppdaterar sämre som är typ två tre st! Du är jävligt grym iaf!!

2010-11-21 @ 10:19:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0