ang. uppdatering...

Jag försöker skriva en så bra novell som möjligt här, men har inte alltid tid att sitta ner och bara skriva. Speciellt inte nu, på sista veckan i skolan innan lovet, med prov nästan varje dag, läxor och inlämningsuppgifter... Och jag är inte heller en person som bara kan skriva ihop något slarvigt, jag måste ha tid på mig när jag ska skriva, och om jag är stressad blir jag bara helt oinspirerad...

Men tack för ert tålamod, det kmr bli mkt bättre uppdatering på lovet såklart, innan dess är jag jätteglad om ni har tålamod, och kom JÄTTEGÄRNA med förslag på saker i kommande delar! KRAM

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Tycker det är bättre med få bra inlägg än många halvbra, så ta den tiden du behöver :)

2010-12-17 @ 21:30:24
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0